התערוכה והוועידה השנתית
לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה

הרצאות בוידאו: PORT2PORT 2024

הרצאות בוידאו: PORT2PORT 2024

ביקרתם בתערוכה, אבל לא הספקתם לראות את כל המושבים? בועידת 2024 היו פאנלים מרתקים, אז חבל לפספס. להלן המושבים במלואם לצפיה
15.09.24 / 09:50

דברי פתיחה:
דורון גבע, מנכ"ל PORT2PORT

 


 

מגן דויד וירטואלי – מטריית הסייבר לשרשרת האספקה
מרצה: ניצן עמר, משנה למנכ"ל וראש חטיבת ההגנה במערך הסייבר הלאומי

רקע:

מהו מערך הסייבר הלאומי ותחומי הפעילות שלו. כיצד הוא מפקח על תשתיות קריטיות בהן נמלים, שדות תעופה ותשתיות תחבורה ומהם הממשקים שלו עם רשויות ביטחון ואכיפה אחרות.

מה היה לפני ה-7/10 ומה השתנה בהגנה הזו מאז? מהי מוכנות גבוהה של ארגון או תשתית קריטית לאיומי סייבר וכיצד מערך הסייבר מגן על תשתיות? האם המלחמה יצרה גם הזדמנויות ושיתופי פעולה חדשים. על כל אילו בשיחה אחד-על-אחד שלפנינו

 


 

פאנל: משנים כיוון - האם נמלי ישראל ערוכים לעידן החדש?

רקע:

הנמלים בישראל עברו מחברות ממשלתיות לחברות פרטיות או מונפקות חלקית. האם הכל ורוד? לא ולא. אתגרי נמל חיפה בהתמודדות עם הסכמי עבודה מחייבים וירידה בפעילות, מצד אחד, ואתגרי נמל אשדוד בתחום התשתיות הנימליות, הסכמי עבודה והנפקה חלקית, מצד שני, מייצרים עתיד לוט בערפל.

ומה עם האסדרה? האם באמת יש פה צורך בחמישה נמלים? ואם לא מי מחליט - הדרג הפוליטי, גוף מקצועי חיצוני או הנהלות הנמלים? על כך בפנל הבא

משתתפים:

א.         טיקו גדות, מנכ״ל, חברת נמלי ישראל
ב.         ד"ר רון מלכא, יו"ר, נמל חיפה
ג.         שאול שניידר, יו"ר, נמל אשדוד

 


 

לוגיסטיקה במשבר –לא מחכים לנס
מרצה: יונתן איבגי, סמנכ״ל סחר, DHL ישראל

רקע:

אנחנו בעידן שבו ההפרעות לשרשרת האספקה הפכו לדבר שבשגרה. כיצד מתמודדות החברות הגדולות בישראל עם המשבר של הלוגיסטיקה במלחמה? במה זה שונה מההתמודדות בצל הקורונה והאם למדנו ממנה משהו למצב הנוכחי? מה התובנות מכל אלו למקסם יעילות ולמזער פגיעה בעסק.

 


 

פאנל: דלת נסגרת דלת נפתחת: איך מאתרים ספקים, לקוחות ושווקים חדשים בעת מלחמה?

רקע:

המלחמה בין ישראל לחמאס יצרה שינויים משמעותיים בסחר הבינלאומי של ישראל: טורקיה עצרה יצוא של מלט, כימיקלים, פוספטים, חומרי גלם ועוד. חברות ישראליות נפגעות בזירה הבינלאומית עקב הדרה ממפגשי סחר ומתערוכות. גם פעילות הספקים הלוגיסטיים הופכת מאתגרת יותר.

האם הכל אבוד? המוח הישראלי ימציא לנו פטנטים!

בפאנל הבא נדבר על הפתרונות שנמצאו ואיך להפוך את הלימון ללימונדה

משתתפים:

א.         אלי מלניק, מנכ״ל משותף, קרגו אמרפורד
ב.         יוסי מנשה, מנכ״ל אלטשולר שחם פיננשייל סרביסס
ג.         מרים צור, מנכ״לית FedEx ישראל
ד.         תמי פקלר, סמנכ״לית תפעול ולוגיסטיקה, חברת חשמל

 


 

ישראל כמעצמת נמלים אזורית ושער למדינות המזרח התיכון
מרצה: יואב צוקרמן, משנה למנכ"ל נמל המפרץ SIPG

רקע:

למדינת ישראל הכלים להפוך למעצמת נמלים אזורית ולשער אסטרטגי למדינות המזרח התיכון, נמלי ישראל השתדרגו ומשתחררים מכבלי העבר תוך התמודדות עם תחרות גוברת בהווה. האם הם יצליחו לממש את הפוטנציאל ויהפכו את ישראל למעצמת סחר אזורית?

 


 

פאנל: מכשול לא טבעי - מה עושים כשהדרכים בעולם חסומות?

רקע:

המלחמה לא רק סגרה שווקים אלא גם נתיבים בים באוויר ביבשה. חברות ספנות נמנעות מלעבור בים האדום עקב תקיפות החות׳ים, חברות תעופה מצמצמות טיסות לישראל והנתיב היבשתי דרך ירדן הפך עוין. התוצאה? זמן האספקה התארך, הקיבולת הצטמצמה והמחירים עלו. מה עושים? מחפשים אלטרנטיבות: נתיבים חלופיים, שיתופי פעולה יבשתיים חדשים, קומבינציות הובלה חדשות. על כל אלו בפאנל שלפניכם

משתתפים:

א.         אורן סנדרוסי, מנכ"ל, מסוף המטענים של קבוצת ממ"ן
ב.         רונן שפירא, סמנכ״ל מטענים, אל על
ג.         שבי כהן, מנכ״ל מארסק ישראל
ד.         אייל קמלט, סמנכ״ל שרשרת אספקה גלובאלית, קורנית דיגיטל

 


 

פאנל: מלחמה אבל לא רק - תשתיות והזדמנויות תחת אש

רקע:

נמלי הים והאוויר מתמודדים עם איומי המלחמה אבל לא רק.
התחרות על המטען הכללי, ירידה בפעילות החברות הזרות בתחום ההובלה הימית והאווירית, רגולציה, חזית ים, תיירות, הם רק חלק מהדוגמאות סביבן מתרחשת ״מלחמה״. איך מתמודדים עם איומים מחוץ ומבית? על כך בפאנל הבא.

משתתפים:

א.         אורי שוחט, מנכ״ל, אוברסיז קומרס
ב.         אסף עמית, מנכ״ל חברות בת, אשדוד בונדד מסופים ולוגיסטיקה
ג.         דוד כהן, משנה למנכ״ל וסמנכ״ל תפעול, חברת נמל חיפה
ד.         ניסן לוי, מנכ"ל, חברת נמל אשדוד
ה.        צביקה שכטרמן, מנכ"ל, תעשיות מספנות ישראל

 


 

פאנל: הטכנולוגיה פורצת דרכים חסומות

רקע:

הטכנולוגיה ממשיכה להכתיב את קצת התפתחות העסקית של החברות והבינה המלאכותית מככבת בכותרות. האם הן יכולות לשמש כפתרון להתמודדות עם אתגרי שרשרת האספקה? מהם החסמים בהטמעת טכנולוגיות חדשות? אורחי הפאנל ישתפו כיצד טכנולוגיה ובינה מלאכותית משפיעות על סדר היום בשרשרת האספקה ומה צפוי לנו בעתיד.

משתתפים:

•           רז רונן, מנכ״ל Wisor
•           ירון גורטלר, מנכ״ל יוניון רכב תעשייתי
•           סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל
•           עודד שחר, CTO, צים שירותי ספנות משולבים

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך