התערוכה והוועידה השנתית
לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה

כנס PORT2PORT: יונתן איבגי ינחה את מושב ״לוגיסטיקה בעידן ה-eCommerce״

כנס PORT2PORT: יונתן איבגי ינחה את מושב ״לוגיסטיקה בעידן ה-eCommerce״

סמנכ״ל המכירות והשיווק של DHL Express ישראל יפתח את המושב עם הרצאה מרתקת אודות הקשר ההדוק בין לוגיסטיקה מוצלחת ללקוחות eCommerce מרוצים. איבגי: ״במושב נעסוק בכל חוליה וחוליה בשרשרת״
29.05.19 / 13:19
יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL Express. יהיה מעניין
29.05.19
יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL Express. יהיה מעניין

 יונתן איבגי, סמנכ״ל המכירות והשיווק של DHL Express ישראל, ינחה את מושב ״לוגיסטיקה בעידן ה-eCommerce״ שיתקיים במסגרת כנס PORT2PORT ב-25 ביוני. איבגי, שגם יפתח את המושב עם הרצאה מרתקת אודות הקשר הפורה בין לוגיסטיקה מוצלחת ללקוחות eCommerce מרוצים, יחשוף סיפורי לקוחות מעניינים וייתן טיפים כמקצוען רב ניסיון בתחום.

 

 

אתה הולך להנחות את מושב ״לוגיסטיקה בעידן האי-קומרס. על מה אתה הולך לדבר בפתיחת המושב?

 

יונתן איבגי: ״במסגרת תפקידי כסמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL Express אני עוסק באי-קומרס קרוב לעשור, וזכיתי להיות חלק מהתחום בחברה גלובלית כמו DHL. במסגרת המושב ננסה לסקור כמה מהשינויים העיקריים שעברו על התחום הזה בשנים האחרונות וגם על הלוגיסטיקה שמאחוריו, עם דגש עיקרי על התפתחויות עתידיות בשוק ודרכים להגדיל את המכירות באמצעות חוויית לקוח נכונה.

 

אם בעבר אתרים מצטיינים היו מנתחים ללא הפסקה את יחס ההמרה בין כניסות לבין רכישות באתר אז היום אנחנו בעידן מתקדם ומאתגר בהרבה, וההסתכלות הנכונה היא יחס ההמרה בין כניסות לאתר לבין מי שסימן שביעות רצון מאוד גבוהה אחרי קבלת המוצר. אתר שרוצה למקסם את פוטנציאל ההכנסות שלו חייב לייצר חוויות משתמש מרגע הרכישה ועד למסירה איכותית לכל אורך השרשרת, ובמושב נעסוק בכל חוליה וחוליה בשרשרת״.

 

צפוי לנו פאנל עם אורחים מעניינים. על מה תדברו?

 

יונתן איבגי: ״הולכים להיות לנו נציגים בכירים של חברות שילוח שונות, עולם האחסנה באי קומרס שצובר תאוצה בקצבים מהירים, סטארט אפים חדשניים, ואפילו החברים מ-איביי שלכולם מטרה אחת להוביל לתובנות שיגדילו הכנסות. המטרה שלנו היא לתת ידע, תובנות ומידע פרקטי שקלים ליישום. בנוסף, נציג כמה מקרי בוחן מעניינים מאוד של הצלחות גדולות שטרם נחשפו. יהיה מעניין״.

 

נציין כי במסגרת המושב המקצועי תתקיים הרצאה של אלעד גולדנברג, יועץ אסטרטגי ומומחה אי-קומרס, שהינו המנהל המקצועי של המושב, פאנל בכירים בנושא חוליות בשרשרת האספקה בהשתתפות רועי שלזינגר, מנכ״לֹ קבוצת אשדוד בונדד, הגר ואליאנו, מנכ״לֹית לדינגו, רפי ביניא מחברת  DSV וכן בכיר מחברת eBay. כמו כן תתקיים מצגת של טל זייברט מחברת SAP ישראל וכן ראיון ״אחד על אחד״ עם רוזה קופלר, מוכרת אי-קומרס באמזון, איביי ופלטפורמות סחר נוספות.

 

 

לפרטים והרשמה למושב ״לוגיסטיקה בעידן האי-קומרס״ שיתקיים במסגרת כנס PORT2PORT באקספו תל אביב ב-25 ביוני, לחצו כאן.