התערוכה והוועידה השנתית
לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה

לקראת עליית שער עולמי: DSV השיקה מערכת חדשה ליבואן בוועידת PORT2PORT

לקראת עליית שער עולמי: DSV השיקה מערכת חדשה ליבואן בוועידת PORT2PORT

המערכת מיישרת קו עם מנהל המכס ומאפשרת ליבואן לפעול עצמאית ללא ניירת. המערכת עוררה עניין רב בקרב היבואנים
20.06.17 / 10:31
עובדי DSV בכנס PORT2PORT
20.06.17
עובדי DSV בכנס PORT2PORT
מאיר שוורץ בהשקת מערכת DSV DIGITAL
20.06.17
מאיר שוורץ בהשקת מערכת DSV DIGITAL
הביתן של DSV בכנס PORT2PORT
20.06.17
הביתן של DSV בכנס PORT2PORT

המערכת החדשה, אשר נקראית DSV DIGITAL, הושקה במהלך הוועידה ועוררה עניין רב בקרב היבואנים. מדובר בממשק עבודה ידידותי למשתמש, אשר נועד לפשט את עבודת היבואן מול עמיל המכס ובמקביל להוות שרת אחסון דיגיטלי של כל מסמכי היבוא.

 

נזכיר כי בקרוב, עם עליית שער עולמי לאוויר, האחריות לשמירת המסמכים עוברת אל היבואן. המערכת מיישרת קו עם מנהל המכס ומאפשרת ליבואן לפעול עצמאית ללא ניירת. היבואן מקבל גישה לממשק עבודה ידידותי שמשמש כארכיון דיגיטלי, ומאפשר שיתוף קבצים ועוד.

 

מאיר שוורץ, מנהל פרויקט שער עולמי ב-DSV, נלהב מהפתרון: "זה שילוב מנצח שמעניק יתרונות לכולם – ליבואן, לעמיל המכס ולרשויות המכס. הפתרון הזה מייעל את תהליך העבודה בצורה משמעותית. במקום שתיבת האימייל של עמיל המכס או היבואן תהיה מלאה במסמכים - כל המסמכים מועלים ישירות למערכת ומקושרים לתיק העמילות, באופן מסודר ובהתאם לדרישות, כך שכולם מקבלים את הניירת בצורה מהירה - וכמובן דיגיטלית. אין יותר צורך בהעברת ניירת פיזית, המסמכים נשמרים בענן ולא בארכיון פיזי – מה שהופך אותם לזמינים וקלים לחיפוש"

 

חיים שמעוני, סמנכ"ל עמילות המכס של DSV: "כעמיל המכס מספר אחד בישראל גם בגודל וגם במקצועיות, הבנו שעלינו להיות מוכנים בצורה המיטבית לקראת שער עולמי. ההיכרות המעמיקה והשותפות שלנו בתהליכי המכס גרמו לנו לפתח כלי טכנולוגי אשר יהווה עבור היבואנים גלגל הצלה עם עליית שער עולמי והשינויים המשמעותיים בתהליכי העבודה. אנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות ועל בסיס זה נאפשר להם גישה למערכות שלנו שתאפשר להם ממשק עבודה יעיל ונוח".

 

לימור גיל שני, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה: "החברה תמשיך להשקיע משאבים בפיתוח פתרונות מתקדמים לטובת הלקוחות. אנו מקיימים ימי עיון רבים בהם אנו מעדכנים את הלקוחות לגבי חידושים בתחום תוך למידה, הקשבה ויצירת פתרונות מתקדמים העונים לצרכיהם".