התערוכה והוועידה השנתית
לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה

ועידת PORT2PORT 2017 בסימן חדשנות בעידן ה-e

ועידת PORT2PORT 2017 בסימן חדשנות בעידן ה-e

אלפי מבקרים יפקדו השנה את האירוע המרכזי לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה, שיתקיים ב-14 ביוני במרכז הירידים בגני התערוכה. והשנה: תערוכה עשירה מלאה באטרקציות במקביל למליאה מרכזית ולמושבים מקצועיים. מיקום חדש, עם תכנים חדשים.
05.06.17 / 11:35
שר התחבורה ישראל כץ פותח את הוועידה בשנה שעברה
05.06.17
שר התחבורה ישראל כץ פותח את הוועידה בשנה שעברה
גיא זהר. ינחה את הדיון במליאה
05.06.17
גיא זהר. ינחה את הדיון במליאה

תחת הכותרת ״לוגיסטיקה בעידן ה-e״ תיערך הוועידה והתערוכה של PORT2PORT לשנת 2017. האירוע, שנערך זו שנה עשירית ברציפות, ייערך במעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, והוא המפגש הגדול והמשמעותי ביותר בענף התובלה, השילוח הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה שצפוי למשוך אליו אלפי מבקרים. 

 

האירוע יתנהל הפעם במתכונת חדשה ובמיקום חדש - ביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב.  בתערוכה יציגו החברות המובילות והגדולות בתחומן לרבות חברות הנמל ובפרט נמל חיפה עם תצוגה מרשימה, חברות ספנות, חברות שילוח, מסופי מכולות ואחרים. ובנוסף, השנה ובשונה משנים קודמות, יצטרפו מציגים מתחומי פעילות נוספים דוגמת יבואני מלגזות וציוד הרמה, ספקי פתרונות למערכות אחסון העמסה ופריקה, ספקי מערכות אריזה, שקילה ומדידה, ספקי תוכנות לניהול מרכזים לוגיסטיים, מלאי ומערכות מידע ועוד.

 

מנחה האירוע יהיה העיתונאי גיא זהר, מנחה ״לילה כלכלי״ בערוץ 10 ובין הדוברים והמרצים נציין את עפר לינצ׳בסקי מנכ״ל ממן אשר יציג את החזון שלו לשרשרת הלוגיסטית המודרנית וכן את מנדי זלצמן מנכ״ל חברת נמל חיפה, כתריאל מוריה מנכ״ל חברת המטענים של רכבת ישראל, ומנכ״לית חברת DSV ישראל סיגל מנהיים קצוביץ׳, שישתתפו בפאנל ייחודי וידברו על החוליות החכמות בשרשרת הלוגיסטית.

 

בהמשך תפוצל המליאה לשלושה מושבים מקבילים, עם הנושאים החמים ביותר ואנשי המקצוע המובילים. המושב הראשון ״מכרזים - האם אנו בכיוון הנכון?״ ייערך בשיתוף עם ארגון מנהלי הרכש והאתר ״גלובס מכרזים״ מקבוצת גלובס. המושב השני, ״לוגיסטיקה בעידן ה- e״ ייערך בשיתוף עם DHL אקספרס והמושב השלישי ״הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה״ ייערך בשיתוף עם חברת AGS והעומד בראשה יצחק דנה.

 

כאמור, לצד המליאה והמושבים המקצועיים תיערך תערוכה עשירה עם הרבה מינגלינג, אוכל, הפתעות ומעל לכל אווירה טובה שמאפיינת את אירועי הוועידה בכל שנה.

 

נציין כי השנה משתפת PORT2PORT פעולה עם המגזין ״שרשרת האספקה״ בניהולו של ראובן קינן ועם ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה, כשעל התוכן המקצועי אמון יצחק דנה, מנכ״ל חברת הייעוץ AGS. זאת על מנת להבטיח נוכחות של קהל מגוון ככל האפשר באירוע.

 

הוועידה והתערוכה ייערכו בחסות ראשית של חברת נמל חיפה, קבוצת ממן, חברת MSC וחברת DSV ישראל. האירוע יתקיים השנה ב-14 ביוני במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב, ביתן 2.

 

הכניסה לאירועי הוועידה הינם בתשלום של 300 שקלים פלוס מע"מ. הכניסה לתערוכה אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת רישום מוקדם.

 

לכניסה לאתר הועידה והתערוכה ולהרשמה לארוע לחצו כאן