התערוכה והוועידה השנתית
לשילוח, תובלה ושרשרת אספקה

אשל ארמוני: חברת נמל חיפה תצטרך להמציא את עצמה מחדש

אשל ארמוני: חברת נמל חיפה תצטרך להמציא את עצמה מחדש

יו"ר חברת נמל חיפה בכנס PORT2PORT: "מהפכת התחרות צריכה להביא בראש ובראשונה לשיפור השירות. מההיכרות הקצרה שלי עם ההנהלה והעובדים יש עם מי לדבר ועם מי לעבוד"
18.06.17 / 11:52
אשל ארמוני, יו"ר חברת נמל חיפה. "'מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך'"
18.06.17
אשל ארמוני, יו"ר חברת נמל חיפה. "'מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך'"

יו"ר חברת נמל חיפה, מר אשר ארמוני, נשא דברים במליאה המרכזית של PORT2PORT 2017 והתייחס להליך המיון שעבר עד אשר אושר מינויו לתפקיד יו"ר חברת נמל חיפה. הוא גם התייחס לנוכחותה של אורנה הוזמן-בכור, יו"ר חברת נמל אשדוד הטרייה, בקהל, פנה אליה, וציין "עברנו 23 שלבים בדרך עד למינוי הנכסף, ספרתי. אני חושב שהתהליך הארוך והמתיש שעברנו הוא שיעור טוב לשנינו כי אנחנו טעמנו קצת מה זו בירוקרטיה ומה זו רגולציה, וכמו שנאמר 'מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך', ולכן עלינו לשאוף שהלקוחות לא ירגישו כך".

 

 

מר ארמוני ציין כי "מהפכת התחרות שמוביל השר צריכה להוביל לשיפור השירות. מאחורי המטענים והאניות עומדים אנשים שרוצים לקבל יחס, ועל זה אנחנו ניבחן וזאת מהות התחרות. אני חושב שהרציפים החדשים הם ברכה למשק, זה יביא לשגשוג אבל זה מציג אתגר משמעותי לנמלים הקיימים. חברת נמל חיפה תצטרך להמציא את עצמה מחדש, גם ביצירת מינון שונה בין מכולות למטען כללי, גם  בהרחבה והעמקה של רציפים קיימים, גם בהרחבה ועלייה לגובה של שטחי אחסון, גם בהכנסת טכנולוגיות חדשות. נחבר את העיר לנמל באמצעות פרויקט 'חזית הים' ונהיה חלק מרכזי ומשמעותי של מימוש החזון להיות קשר תחבורתי - ימי למזרח התיכון".

 

מר אשל ארמוני, יו"ר חברת נמל חיפה, בכנס PORT2PORT:

 

 

ארמוני הוסיף וציין כי "זאת תקופה מאוד מאתגרת ואני חושב שזכינו להיות בתקופה הזאת". ארמוני התייחס להנהלת חברת נמל חיפה ולעובדי הנמל ואמר כי "מההיכרות הקצרה שלי עם ההנהלה והעובדים – דור א' ודור ב' - יש עם מי לדבר ועם מי לעבוד, ועם מי לבצע את השינוי. יש בנמל גאוות יחידה והאנשים בנמל אוהבים את המקצוע. יש בנמל אנשים שחיים ונושמים נמל וים, שאוהבים את מה שהם עושים ולכן אני חושב שיש לנו נקודת פתיחה מצוינת להצלחה. אנחנו בנמל מחויבים לתהליך ולשגשוג ולקידום הסחר והתעשייה של מדינת ישראל".

 

ארמוני התייחס גם לתפקודם של שר התחבורה כץ ושר האוצר כחלון ואמר כי "שר התחבורה ושר האוצר הם אנשי ביצוע מהמעלה הראשונה, והם עושים דברים שבעוד עשר שנים ילמדו אותם בבית ספר".